Hong Kong, het einde van een super ervaring! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Perry Lemmens - WaarBenJij.nu Hong Kong, het einde van een super ervaring! - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Perry Lemmens - WaarBenJij.nu

Hong Kong, het einde van een super ervaring!

Blijf op de hoogte en volg Perry

23 December 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Hier zit ik dan in Hong Kong te ontbijten bij de Starbucks voor de 4e dag op een rij, (maar nu niet brak en zonder Remon) mijn laatste verslag te schrijven.

Afgelopen dagen waren erg gezellig samen met Remon en we hebben vooral heel veel lol gehad. Bezienswaardigheden zijn hier niet heel speciaal, maar de stad opzich is een hele ervaring.

De stad is erg groot en bestaat voornamelijk uit hoogbouw met heel veel illuminatie. Vrijwel elk gebouw heeft de eerste verdiepingen een hoop winkels, restaurants en winkelcentrums.

Dit betekende dat we onze dagen doorbrachten met door de stad te lopen en gewoon het leven in Hong Kong te ervaren. In de avond gingen we naar een van de uitgaans gebieden en gingen we goed los. Zo gingen we de ene avond zelf het nachtleven verkennen, de avond erop gingen we verschillende barren en clubs af met een kroegentocht en ontmoette we een paar gekke gasten waar we mee feestte en weer een andere avond gingen we met Paul van het hostel naar een feest op straat en eindigde we in een exclusieve club op de 28e verdieping en was in no time ons geld op.

Gisteren hebben we een aantal culturele dingen gedaan. Zo hebben we het Chinese deel van Hong Kong verkent waar gek genoeg vooral Arabieren waren, avenue of the stars afgelopen en van de skyline genoten onder het genot van een te dure corona vanaf de 118e verdieping in de ozone club op 490m hoog van het Carlton hotel.

Helaas ging Remon gisteren al naar huis en ben ik de laatste avond niet veel meer gaan doen en vandaag ga ik ook niet veel meer doen. Het is hier nou een graad of 20 en de zon schijnt dus ik ga met mijn backpack op het terras en in het park zitten en later op de middag naar het vliegveld om naar huis te gaan.

Morgen ben ik weer thuis en daar kijk ik ook wel weer naar uit, maar ik kan met zekerheid zeggen dat dit een onvergetelijke levenservaring is geweest en dat ik de afgelopen 9 weken veel meegemaakt heb en er erg van heb genoten.

Bedankt voor de reacties iedereen en tot snel in NL.

Groeten vanuit Hong Kong!

  • 23 December 2012 - 12:09

    Oma Lemmens :

    Hai perry je zit nu op het vliegveld te wachten om naar huis te vliegen.
    Na 9 weken het is toch een hele tijd geweest!
    Maar om nooit te vergeten !
    Ik zal het fijn vinden om je op tweede kerstdag weer gezond en gebruind terug te zien !!
    Perry heel goede reis terug en tot dan !
    Groetjes oma .

  • 23 December 2012 - 16:33

    Evi:

    Lief, vind het super dat je het zo naar je zin hebt gehad! En je hebt leuke reisverslagen erop gezet. Toch nog veel contact gehad in de tijd dat je weg was(poeh, gelukkig).. De 9 weekjes zijn om, yess.
    Kijk er zó naar uit om je morgen weer te zien!!!!!
    Dikke kus XXX

  • 24 December 2012 - 04:59

    Bernard Lemmens:

    Hee player, nog leuke dagen gehad in HK.
    De reis zit er nu bijna op voor je, in ieder geval is het een hele ervaring geweest die ze je niet meer afpakken.
    Ook wij kunnen samen terugzien op en gezellige tijd in Surabaya en ook in Bali hebben we het erg leuk gehad.
    Als je deze reaktie van papa leest ben je alweer thuis in Nederland.
    Dorien en Evi komen je ophalen van Schiphol hoorde ik.
    Wat zal Evi toch weer heel blij zijn om je weer te zien.
    Geniet van de Kerstdagen en we bellen met de Kerst wel even.

    Groeten,
    Papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Perry

Nu ik afgestudeerd ben ga ik wederom naar Azie, meer dit keer ga ik in 9 weken 8 verschillende landen bezoeken. Benieuwd naar mijn avonturen, check mijn reisverslagen!

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 2993
Totaal aantal bezoekers 10127

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 24 December 2012

Azie

Landen bezocht: