De stranden en clubs van Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Perry Lemmens - WaarBenJij.nu De stranden en clubs van Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Perry Lemmens - WaarBenJij.nu

De stranden en clubs van Bali

Blijf op de hoogte en volg Perry

15 December 2012 | Indonesië, Kuta

Na een prima eerste week in Indonesië gingen papa en ik dan samen naar Bali voor een party weekend in Seminyak. Na donderdagochtend ingecheckt te hebben in ons luxe hotel aan het strand, gelijk de zwembroeken aan en bruin worden. Na het zwembad, strand en een biertje bij het bekende Ku de ta, gingen we tegen de avond uit eten en gelijk de clubs verkennen.

De volgende dag weer lekker genieten van zon, zee en strand en tegen de avond uit eten met een kennis van papa. Daarna weer naar de Hu'u bar en de mint, waar het erg gezellig was.

De dag erop had ik vrijwel de gehele dag een kater en heb ik veel aan het zwembad geslapen. Na een heerlijk diner bij potato head leek het een vroege avond te worden door mijn kater, maar een drankje in de Hu'u bar wilde ik wel proberen en ik zou vanavond bepalen hoelaat we naar huis zouden gaan. Na eenmaal goed op gang gekomen te zijn, waren we in de mint beland waar papa whisky's wegtikte met een Nederlandse kennis en ik stond ondanks mijn kater flink bintang te drinken. Toen de tent dicht leek te gaan was ik nogmaals niet klaar en gingen we naar de volgende club. Om half 6 begon het licht te worden en toen zei ik tegen papa dat ik wel klaar was haha en was het toch erg laat geworden.

De volgende dag lekker in de zee gezwommen en later op de avond tepinyaki gegeten bij het hotel wat erg leuk en lekker was. Daarna een laatste biertje aan het strand en naar bed. toen was het alweer maandagmorgen en vertrok papa terug naar Surabaya. Het was een erg gezellige tijd samen en veel lol gehad!

Na meerdere dagen in een extreem luxe hotel geslapen te hebben, besloot ik niet op zoek te gaan naar een hostel maar gewoon een goedkoper hotel. Uiteindelijk vond ik een nieuw hotel wat er goed uitzag en het was redelijk betaalbaar.

Ik ben nu alweer 6 dagen alleen op Bali en het bevalt nog erg goed. Veel op het strand gelegen, lekker gegeten, voor de zoveelste keer verveld, dag goed ziek geweest (ditkeer geen kater), in zee gezwommen en gesurft.

Morgen ga ik al vroeg raften en maandag vertrek ik helaas alweer.

Nou zoals je leest vermaak ik me prima in Bali en gaat alles nog goed. Papa nog bedankt voor alles!

Groeten vanuit Kuta beach!



  • 17 December 2012 - 03:59

    Bernard Lemmens:

    Hee Perry, je hebt een leuk verslag gemaakt van onze Bali vacantie, wat hebben we toch een plezier gehad samen, dit zullen we niet snel meer vergeten.
    Je hebt je verder nog goed vermaakt deze week en vanavond door naar KL en Hongkong.
    Leuk dat je daar je oude schoolvriend ontmoet en dan is het de dagen aftellen voor jou.
    Maar je kunt denk ik terugkijken op een hele mooie reis.

    Goede reis verder en goede thuiskomst in Nederland.

    Groeten,
    Papa

  • 18 December 2012 - 16:59

    Oma Lemmens :

    Hallo perry ik heb je verslag gelezen en begrepen dat je wel een heel gezellige tijd hebt gehad in surabaya samen met papa nadya en de kids !
    Daarna bali met papa dat zal ook geweldig leuk zijn geweest
    Dat kan ik me levendig voorstellen!
    Toen heb je nog fijn even kunnen genieten van bali!
    Nu gaat de reis weer verder door .
    En ik hoop dat verder alles naar wens verloopt.
    Dan kun je op een prachtige reis terug zien!!!
    Perry hou je goed en een goede terugreis !
    Tot de kerstdagen doei !
    Oma .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Perry

Nu ik afgestudeerd ben ga ik wederom naar Azie, meer dit keer ga ik in 9 weken 8 verschillende landen bezoeken. Benieuwd naar mijn avonturen, check mijn reisverslagen!

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 10126

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 24 December 2012

Azie

Landen bezocht: