The financial capital of Asia, Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Perry Lemmens - WaarBenJij.nu The financial capital of Asia, Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Perry Lemmens - WaarBenJij.nu

The financial capital of Asia, Singapore

Blijf op de hoogte en volg Perry

27 November 2012 | Singapore, Singapore

Na 5 weken zit het eerste backpack gedeelte er dan op. Morgen vlieg ik namelijk naar Surabaya, dat na jaren van bezoeken een soort thuis is geworden. Even lekker een eigen huis en zwembad zal me tot rust brengen en wat avondjes met papa en Paul zullen ook gaan bevallen denk ik zo.

Maar even kort over Singapore. De stad heeft het hoogste percentage milionairs ter wereld en dit betekend natuurlijk ook dat alles duur is. De stad is schoon, alles perfect geregeld en ik zie voor het eerst in Azië niemand meer door het rood lopen, dus houdt ik me ook maar in.
Na een uur rondgelopen te hebben in een van de hoofdstraten gisterenavond kijk ik niet meer op van een Lamborgini of Ferrari, zo gewoon. Net als de topdesigners die op elke hoek een winkel hebben.

Maar goed, het is echt een top stad. Vandaag ben ik naar Marina Bay Sands geweest, een hotel met een zwembad en park op de 54e verdieping. Verder door de stad gelopen en vrijwel alle bekende banken en financiële dienstverleners gezien, met het ene gebouw hoger en mooier dan het andere.

Vanavond hopelijk nog naar een skybar en dan zit Singapore er helaas weer op. Maar terug kom ik hier zeker nog wel een keer!

Groeten vanuit Singapore



  • 27 November 2012 - 13:58

    Nieck:

    Wassaaaaaa ;)

    haha hoezo mis je Nederland niet! En onze Beerpong avondjes dan !! haha
    nee begrijp het heel goed hoor dat je nog even niet aan Nederland wilt denken!
    Ben echt benieuwd naar alle verhalen want er zijn al weer 5 weken voorbij pfff de tijd vliegt wel!
    nu even lekker uitrusten bij jullie pap! ook weer leuk dat je die ziet!

    Hier gaat alles gewoon door! Drukke tijden nu voor ons dus moet veel werken!
    Dus als jij met kerst terug komt gaan we een pilsje pakken (of wel meer als 1)

    Groetjes Nieck

  • 28 November 2012 - 11:50

    Van Soest:

    Hallo perry, we zien, dat je genoten hebt van Singapore. Nu Ben je waarschijnlijk in soerabaja. Geniet van de rust en zwemmen en doe ook de groeten aan je vader en Paul. Dat je Nederland niet mist, wil ik geloven. Geniet nog maar lekker verder en veel groeten van je oom evert en tante Angelique uit Goirle xxx

  • 28 November 2012 - 16:13

    Joke Lemmens :

    Ja ja perry ,de eerste 5 weken zijn voorbij maar er komen er nog 4 ,dus je kunt nog even
    Genieten.
    Wel fijn even een weekje bij papa .
    Dat is een goeie pauze en kun je even bijslapen.
    Want ik denk dat dat nodig is.
    Singapore is heel mooi,ik ben er ook geweest,maar voor 1 dag
    Te kort eigenlijk!
    Perry fijne dagen in surabaya
    Wil je bij papa aan allemaal veel groeten doen van mij ?
    En je weet het he perry ...hou je goed!
    Groetjes oma

  • 29 November 2012 - 10:51

    Evi:

    Hahaha, ben je niet door rood gelopen nee ;) ? XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Perry

Nu ik afgestudeerd ben ga ik wederom naar Azie, meer dit keer ga ik in 9 weken 8 verschillende landen bezoeken. Benieuwd naar mijn avonturen, check mijn reisverslagen!

Actief sinds 22 Okt. 2012
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 10120

Voorgaande reizen:

23 Oktober 2012 - 24 December 2012

Azie

Landen bezocht: